Tänään saan tietokoneen takaisin. Ainakin toivottavasti.
Kotona menee ihan hyvin nyt. Juteltiin eilen äidin kanssa ja sovittiin säännölliset ruoka ajat. Tai suhtkoht säännölliset. Ehkä tää kaikki tästä jossain vaiheessa.

Väsynyt olo. Olin isosleirillä. Meni hyvin ja huonosti, mutta kivaa oli.
Puolan tunnilla oli tosi kivaa ja ryhmä on vähän pienentynyt. Tiedä sitten onko se hyvä vai huono juttu oikeastaan?
Omalla tavallaan mä rakastan sen kielen kauniita ässiä, vaikka ne onkin vähän hankalia. Ja R-kirjain on kanssa ihana. Krew.... Ihana sana.

Cissi ja mä ollaan pelkästään oltu aktiivisesti koulussa. Silleen suurin piirtein.
Kai mä haen sinne kristillisen viittomankielen ohjaajan perustutkintoon, kun en mä muutakaan keksi. Jotakin kuitenkin on pakko tehdä. Ihan pakko, u know?

Pelkään että virus on vienyt kaikki mun 140 Ich Trojen kappaletta. 140 laulua! Ojej...
Joo, tosta Ojej:sta on tullut mulle joku ongelma ihan oikeasti. Aina vaan Ojej, kun jotaa... On tämä taas näitä hyviä juttuja. Pitäisi alkaa opiskelee ruotsia. Yritän taas kesätöihin muumimaailmaan, vaikka vähän epäilenkin sinne pääsyä.
 

Kiitoksia vaan taas kaikille.
Kirjoja on luettu helvetin paljon ja olen tyytyväinen. Nyt kun kone tulee takaisin se taitaa vähäsen jäädä.

- Krysta -