Tein noita jumppasarjoja peilin edessä ja yhtäkkiä alin katsomaan itseäni. Kasvoja, koko ruumista...
Mitä vika mun naamassani oikeastaan on? En mä pahalta näytä. Ihan oikeasti. Tää ei ole itserakkautta vaan sitä mitä ihmisten pitäisi oikeasti tajuta. Että ne on parhaimman näköisiä kun ne näyttää itseltään.
Mä näytän tällä hetkeltä siltä miltä mun pitäisikin.
Mulla on hiukset joista mä pidän, vaatteet joista mä pidän... Ehkä mulla on pömppis, mutta sen mä saan pois vaan liikkumalla.
En mä tiedä, mulle vaan tuli sellainen olo, että tää on just minä. Tällainen mä olen ja jos en muille kelpaa niin sitten se on niiden asia.

No niin.
Olen väsäillyt joulukortteja.
Noh, kunhan saisi ne vain valmiiksi. äiti osti vihdoin mustan kynän, että pääsin rajaamaan kunnolla.
Niin ylpeä kyllä olen tuosta tonttutytöstäni:

301014.jpg
Alkuperäinen versio tonttutytöstä oli Pinja The Elf, mutta pitää pyytää C:tä scannaamaan tuo joulukortti, kun se tuli jo lähetettyä sinne korpeen. Unohtui scannaus. Sitten kun olin laittanut kuoren kiinni tajusin että voi mursu, sehän piti scannata.
Eipä siinä sitten mitään.

Jätin teatterin tänään välistä. Viimeinen kerta olisi ollut.
Ja pöllin K:n luokkasormuksen, kun se ei kuulemma voi käyttää sitä. Ihan hyvä se on.
Nyt K tekee TAAS joulutorttuja.
Pakkaseen ei mene enää yhtään, niin että pitääkö ne TAAS syödä.

Krysta kuittaa ja kumartaa.