Tiedä sitten mikä mulle oikeastaan tuli.
Jotenkin alkoi ahdistamaan. Mä olen aina ulkopuolinen kaikessa.
Sitten kun siihen tuli H ja I niin varsinkin tuli sellainen olo. Olihan mulla J:n luona jo sellainen inhottava olo.Mä olen aina ylimääräinen kaikessa. Okei, enää koulussa ei tunnu siltä. Mä olen päässyt siihen porukkaan sillä tavalla sisään, mutta...
Mä sitten jätin menemättä teatteriin. En mä olisi pystynyt siellä kun H ja I oli paikalla. Ihan sama. Mitä väliä.
Ja sitten vielä E ja J yrittää esittää kauhean kiinnostuneita siitä, että mikä mulla on.
Ärsyttää tollainen.

Mä sain jonkun sekavan puuskan ja siivosin keittiön ja aloin tekemään pipareita. Sitten se eka satsi paloi tietysti ja mä vannoin etten enää ikinä tee mitään. Kristian ja äiti sitten lopulta pakotti mut kuitenkin jatkamaan.
Miksi helvetissä mä suostuin?

STS:ltä tuli vastausmaili ja äiti suostui jo siihen vaihtarivuoteen, mutta raha. Mistä mä teen viistonnia? Onko jollakin ehdotuksia? Työtä mä en saa ikäni puolesta oikeastaan mistään.