Kokoajan on pitänyt aloittaa kokeisiin lukeminen, mutta tässä minä edelleen olen.
Koulussa oli taas niin helvetinmoisen inhottavaa kun C tuli. Olisi vain pysynyt poissa.
Täytyy sanoa, että olen tyytyävinen, että nyt menee muuten luokan kanssa ihan hyvin ja osaan jopa puhua.
Meidän luokalla on muuten uusi oppilas, M.

C nukkui koko päivän. minä olin myöhässä tunnin ja E oli myöhässä kaksi tuntia.
Huomenna on ruotsin koe, mutta arvaa vaan osaanko mitään. Maananatina on Yh-opin ja keskiviikkona englannin ja rästiin jäänyt bilsan koe.
Torstaina fysiikka.

Mukava koe viikko tulossa. Pitäisikö kenties jaksaa lukea?

Teatterista en tiedä, jaksanko sinne vaivautua. Jotenkin ei nyt kiinnostaisi koko systeemi.
Hyvin mahdollista kyllä, että menen.

Pitäisi kirjoittaa Last Combatia eteenpäin.
Päätin että siitä tulee Trilogia.
Trilogian viimeisen osan nimeksi on näin alkuperäisen suunnitelman mukaisesti tulossa:

Kaksi valtakuntaa

Ja tuo on  tekstillä, joka näkyy maalaamalla. Kaikki eivät välttämättä halua vielä tietää nimeä.
Toisen osan nimeä mietin parhaillaan, mutta katsotaan nyt, mitä saan aikaan. Ehkä teen lopun ensimmäiseksi. Onnistuu kaikkein selkeimmin.

Äidin kanssa menee hyvin ja niin kyllä Kristianin kanssakin.
Opettaja T:n kanssa meni loistavasti maanantaina käsityöntunti, kun olin ainoa oppilas paikalla. Tiedä sitten lintsasivatko muut, vai mitä.

Joo, onhan se blogin kirjoitus jäänyt vähäiselle, mutta pelaan taas roolipelejä vähän aktiivisemmin.

Krysta kuittaa ja niiaa.